In Photoshoots

''BTS''

Zdravím, a přeji krásnou sobotu. Jak jsem slibovala, dneska přidávám fotky z BTS (behind the scenes) z filmu ''2040''.
Určitě by vás zajímal příběh celého filmu, který vám bohužel nemůžu prozradit. Nechte se překvapit. 

A jak jsem se k tomu vlastně dostala? Můj kamarád tento film natáčí do studentské soutěže filmů a jednou mě požádal abych taky přišla na natáčení něco vyfotit a já pochopitelně souhlasila. Jenom chci podotknout, že je velmi talentovaný a zatím jsem viděla úryvek a už teď vím že má zaručený úspěch. Sám mi ty fotky pochválil a byl z nich nadšený, což je pro mě velmi velká pochvala, zvlášť od člověka který sám fotí a jeho fotky jsou nádherné.  
Tady na blog jsem mohla dát jen pár z nich, protože na všech ostatních je jisté překvapení, při kterém si všichni musí říct: ,,Jak tohle sakra zařídil?!". No a tohle bylo něco k celé téhle situaci. Velmi dobrá zkušenost a jsem ráda že jsem se stala takovou malou součástí tohoto projektu.

Mějte se hezky, ti co mají prázdniny jako já užívejte a zase příště Ahoj.

NELL 







Related Articles

6 komentářů:

  1. Zaujimávy článok a fotky vyzerajú super :) Naozaj také behind the scenes :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že jsem to těma fotkami vystihla ;)

      lifewithnell.blogspot.cz

      Vymazat
  2. Děkuji mnohokrát, a opět fotky hodnotím 11/10 :3 <3
    Myslí, že u své další produkce mám jasno koho obsadím do role BTS Photo :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :). Pokud se mně chcete a něco zeptat pište tady: nelaszarowska@gmail.com

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *