In Photoshoots Zamyšlení

Cold and dark days

Většina z nás už škrtá všechny důležité testy a to znamená že období pololetních testů a zkoušek je u konce!! Konečně aspoň chvíle volna a bez stresového období. Uff! 

V názvu mám sice cold and dark days ale můj život je pravým opakem. Vím že je to naprosté klišé a říkat tohle v patnácti je trochu divné ale jsem šťastná. I přes všechny testy a stresy, nevím jakým zázrakem ve mně pořád zůstává pozitivní přístup k životu a celkově dobrá nálada. 
Když se nad tím tak zamýšlím tak hodně vliv na mojí náladu a přístup mají lidé v mém okolí, kteří jsou naprosto úžasní. Nebudu se tady rozplývat, protože oni to vědí a určitě jim to nemusím psát v nějakém příspěvku. Jenom vím že na tom mají hodně velkou zásluhu.

Něco k tomu focení. Nebylo to focené mým Olympusem, protože určitě vidíte že ty fotky jsou o nějaký ten level výš. Fotil to kamarád svým Nikonem D7100 a objektivem Nikorr 50mm. Od tohoto focení jsem zjistila že objektiv 50mm je další na seznamů mých útrat, spolu s nějakými portrétovými filtry, které dokáží vykouzlit mnoho. 
NELL
























Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :). Pokud se mně chcete a něco zeptat pište tady: nelaszarowska@gmail.com

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *